تفاهم‌نامه‌‌ی همکاری بین اتحادیه ژورنالیستان آزاد افغانستان و شفاخانه ثابت شینوزاده به امضا رسید


اتحادیه‌ی ژورنالیستان آزاد افغانستان، برای ارائه‌ی خدمات درمانی به خبرنگاران تفاهم‌نامه‌‌ی سه‌ساله را با شفاخانه‌ی خصوصی «ثابت شینوزاده» در کابل، امضا کرد.

حجت الله مجددی رئیس اتحادیه ژورنالیستان آزاد افغانستان و عبدالله یوسفزی رئیس اجرائیوی شفاخانه ثابت شینوزاده در حالیکه تعدادی از نخبه گان جامعه رسانه ای و خبرنگاران نیز حضور داشتند حین امضای این تفاهم نامه در مورد میکانیزم عقد این تفاهم نامه صحبت نموده و از تلاش ها برای عرصه خدمات بهتر و بیشتر صحی برای جامعه رسانه ای  اطمینان دادند.

فریدالله محمدی از پیشگوستان رسانه ای افغانستان تاثیرات امضای این تفاهم نامه را در حمایت جامعه رسانه ای، دسترسی به خدمات صحی تخصصی و کاهش فشار اقتصادی بالای خبرنگاران خیلی موثر عنوان نموده بر توجه بیشتر هر دوطرف ( اتحادیه و شفاخانه ) بر ایجاد سهولت های بیشتر برای خبرنگاران تاکید نمود.

این تفاهم‌نامه همکاری  که به هدف ارائه خدمات صحی با تخفیف‌های ویژه برای خبرنگاران و خانواده‌های نزدیک آنان (پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزندان) امضا شده است خدمات زیر با تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصد برای خبرنگاران و خانواده‌های آنان ارائه خواهد شد:

1. خدمات ۲۴ ساعته مریضان سراپا: شامل بخش‌های داخلی عمومی، جراحی عمومی، داخلی اطفال، نسایی ولادی، ارتوپیدی، گوش و گلو، جلدی و سایر مشاوره‌های صحی ۵۰ فیصد.

2. خدمات درمان سرطان ۵۰ فیصد.

3. خدمات ۲۴ ساعته بستری: شامل اتاق‌های عادی و (VIP) ۵۰  فیصد.

4. خدمات ۲۴ ساعته لابراتواری  ۵۰ فیصد.

5. خدمات ۲۴ ساعته رادیولوژی (اکسری) ۵۰ فیصد.

6. خدمات سیتی سکن ۵۰ فیصد.

7. خدمات دواخانه ۲۴ ساعته  ۳۰ فیصد.

8. اتاق عمل مجهز با تکنولوژی‌های نوین  ۵۰ فیصد.

9. خدمات آمبولانس ۲۴ ساعته ۷۰ فیصد.

10. بخش تخصصی تداوی زخم ۵۰ فیصد.

11. عملیات‌های جراحی تخصصی ۵۰ فیصد.

12. خدمات تخصصی تداوی و کنترل شکر ۷۰ فیصد.

13. خدمات ۲۴ ساعته نرسنگ ۷۰ فیصد.

14. خدمات صحی در منزل: شامل ویزیت داکتر متخصص و خدمات نرسنگ ۵۰ فیصد.

این خدمات برای خبرنگاران دارای کارت عضویت اتحادیه ژورنالیستان آزاد افغانستان و اعضای خانواده‌های نزدیک آنان (پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزندان) در نظر گرفته شده است.

No comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *